فائزون

ستاد جشن‌های مردمی عیدسعیدغدیرخم | تهران- خ شهیدمدنی

فائزون

ستاد جشن‌های مردمی عیدسعیدغدیرخم | تهران- خ شهیدمدنی

اَشهَدُ اَنَّ عَلیّا وَلیُّ الله
آگاه باشید!

آگاه باشید!

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ب.ظ

عن رسول الله(صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وآله): أَلَا! وَ مَن أَحَبَّ عَلِیّاً استَغفَرَت لَهُ المَلَائِکَةُ وَ فُتِحَت لَهُ أَبوَابُ الجَنَّةِ یَدخُلُ مِن أَیِّ بَابٍ شَاءَ بِغَیرِ حِسَابٍ. أَلَا! وَ مَن أَحَبَّ عَلِیّاً أَعطَاهُ اللهُ کِتَابَهُ بِیَمِینِهِ وَ حَاسَبَهُ حِسَابَ الأَنبِیَاءِ. أَلَا! وَ مَن أحَبَّ عَلِیّاً لَا یَخرُجُ مِنَ الدُّنیا حَتَّی یَشرَبَ مِنَ الکَوثَرِ وَ یَأکُلَ مِن شَجَرَةِ طُوبَی وَ یَرَی مَکَانَهُ مِنَ الجَنَّةِ.

فائزون

رسول‌خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند: آگاه باشید! هرکس علی(علیه‌السلام) را دوست بدارد، فرشتگان برای او طلب آمرزش می کنند و درهای بهشت بر او گشوده می شود تا از هر دری که بخواهد، بدون حساب وارد شود. آگاه باشید! هرکس علی(علیه‌السلام) را دوست بدارد، خداوند نامه عملش را به دست راستش می دهد و به حساب او همچون حساب انبیاء رسیدگی می کنند. آگاه باشید! هرکس علی(علیه‌السلام) را دوست بدارد، از دنیا نمی رود مگر اینکه از حوض کوثر بنوشد و از درخت طوبی بخورد و جایگاه خود را در بهشت ببیند.

بحارالأنوار ج 27 ص 114

#تاعیدسعیدغدیرخم_1روز

فائزون

تقدیم به او
که ترسیم سیمای نورانیش بر خیال کسی ممکن نیست و وصف کمالاتش در کلام هیچ بشری نگنجد؛ کسی که روحی آسمانی بود در قامت انسانی زمینی.
تقدیم به سرور مؤمنان، امیر سخنوران، اسوه پرهیزگاران و پیشوای روسفیدان؛ حضرت امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابیطالب (علیه السلام)