فائزون

ستاد جشن‌های مردمی عیدسعیدغدیرخم | تهران- خ شهیدمدنی

فائزون

ستاد جشن‌های مردمی عیدسعیدغدیرخم | تهران- خ شهیدمدنی

اَشهَدُ اَنَّ عَلیّا وَلیُّ الله
دوست تو دوست من، دوست من دوست خدا

دوست تو دوست من، دوست من دوست خدا

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۵۱ ب.ظ

قَالَ رَسُولُ اللهِ(صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وآله): یَا عَلِیُّ! اَنتَ أَخِی فیِ الدُّنیَا وَ الآخِرَةِ وَ أَنتَ أَقرَبُ الخَلَائِقِ إِلَیَّ یَومَ القِیَامَةِ فیِ المَوقِفِ بَینَ یَدَی الجَبَّارِ وَ مَنزِلُکَ فیِ الجَنَّةِ مُوَاجِهُ مَنزِلِی کَمَا یَتَوَاجَهُ مَنَازِلُ الإِخوَانِ فیِ اللهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ أَنتَ الوَارِثُ وَ أَنتَ الوَصِیُّ مِن بَعدِی فیِ عِدَتیِ وَ أُسرَتیِ وَ أَنتَ الحَافِظُ لیِ فیِ أَهلِی عِندَ غَیبَتِی وَ أَنتَ الإمَامُ لِأُمَّتِی وَالقائِمُ بِالقِسطِ فیِ رَعِیَّتِی، وَلِیُّکَ وَلِیّ وَ وَلِیّ وَلِیّ اللهِ وَ عَدُوَّکَ عَدُوِّی وَ عَدُوِّی عَدُوُّالله.

فائزون

رسول خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند: ای علی! تو در دنیا و آخرت برادر من هستی، تو در روز رستاخیز در پیشگاه خدای جبار نزدیکترین مردم به من هستی، خانه‌ی تو در بهشت روبروی خانه‌ی من است؛ آنچنان که خانه های برادران دینی روبروی یکدیگرند، تو وارث منی، تو پس از من درباره‌ی وعده هائی که دادم و خانواده‌ام وصی من هستی؛ تو در غیاب من نگهدار اهل بیتم می باشی؛ تو امام امت من هستی، تو به پا دارنده‌ی عدل و داد در میان رعیت من هستی؛ دوست تو دوست من است و دوست من دوست خداست، دشمن تو دشمن من است و دشمن من دشمن خداست.

إرشاد القلوب إلی الصواب ج 2 ص 25

#تاعیدسعیدغدیرخم_4روز

فائزون

تقدیم به او
که ترسیم سیمای نورانیش بر خیال کسی ممکن نیست و وصف کمالاتش در کلام هیچ بشری نگنجد؛ کسی که روحی آسمانی بود در قامت انسانی زمینی.
تقدیم به سرور مؤمنان، امیر سخنوران، اسوه پرهیزگاران و پیشوای روسفیدان؛ حضرت امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابیطالب (علیه السلام)